2010. május 19., szerda

STH, fárasztás.(videó)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Azért a térded megremegett egy picit!
A halakért nem,de a környezetért irigy vagyok fenemód.
Üdv:Locsi

File István írta...

Ha meg is remegett az nem a hal miatt volt,hanem mert baromi omlékony,csúszós volt a kavics a parton és mélyebb,gyors víz volt előttem.Nem esett volna jól egy fürdés benne ;-)
Azon csak agyban zizegtem,hogy el ne menjen :-)))) az első két kis pinyó lelépett a botról,ezért lett ez az első fogott hala a speynek.A környezetért meg is értelek,nem is panaszkodom,hogy szar helyen vagyok ;-) állatul néz ki most a hegyekről lezúgó millió vízesés,ami a hó olvadásából van.Kis fehér csíkok a sziklákon mindenfelé.

Zsót'i írta...

Hali Öreg!
Kár hogy nem látszódik a felvételen ,de megnéztem volna a bot viselkedését fárasztás közben.Milyen volt :) ? Mit bír egy ilyen ? Jöhetne nagyobb is a cuccra ?
Üdv és gratula!

File István írta...

Szeva Zsóti!
Jó volt,de nem volt ellenfél neki.Majd a combosabb lazacok tudják próbára tenni.Kicsit olyan érzés volt,mint spiccbottal tenyeres keszeget fogni :-))) sokkal komolyabb ellenfelekhez való a cucc.Egy 5-6kg-os Steel már jól fog dolgozni rajta ;-)
Üdv és köszi!