2010. május 19., szerda

C@R

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát tudod Pityu, nem semmi vagy, ahogy a hasát simogatod. :)
Így kell szeretni a halat, nem késsel villával!
Üdv: Ossy

File István írta...

Mivel az első volt,ezért egy kicsit tovább volt kint a vízből,mint szerettem volna.A következő,sokkal gyorsabban vissza kerül majd!Ezt egy kis ideig tartani kellett még,mire elment.Sosem enném meg ezeket ;-) lazacból is csak 1-2db kerül a tepsibe.Ráadásul ez egy vad hal volt,nem keltetős,így akit ezzel elcsípnek,hogy elvitte ,annak mindenét elveszik!
Üdv!

Névtelen írta...

Volt már példa arra, hogy ellenőrzött téged valaki vagy egyáltalán hallottál már komoly, átfogó kontrollról? Pl., amikor 100 méteren harmincan dobálnak?

File István írta...

Ha megteszed,hogy a nevedet adod a hozzászólásodhoz,akkor válaszolok.Köszi

Névtelen írta...

huh, bocs Pityu, Ossy vagyok

File István írta...

Én még nem láttam ellenőrt,
viszont egymást felnyomják a pecások!
Akadnak helyek,ahol időnként van ellenőrzés,de én még a frekventált helyen se találkoztam velük
Ha vki szabálytalankodik,akkor ráhívják a halőrt.DFO a szolgálat neve itt,amolyan mindenes szervezet.
Vízügyi-halászati-horgászati szabályokat ők szabják meg és tartatják be.Ha vkit elkapnak orvhorgászatért,azt nagyon keményen büntetik!Több ezer $ pénzbírság és felszerelés,hajó,autó,ház lefoglalás sem lehetetlen!Viszont valszeg emiatt viszonylag rend van a partokon.Akadnak itt is köcsögök(amiről tavaly írtam már),de nem ez a többség.Ha fele ennyire betartanák a szabályokat otthon,akkor kicsit több hal lehetne.
Üdv:
Pityu