2010. március 29., hétfő

Erdőkertes 2.























Az utóbbi időben a beszűkült lehetőségek miatt sajnos csak Erdőkertesen tudtunk baráti társaságban legyes szenvedélyünknek hódolni. Viszont az év elején megérkezett a tengeren túlról a belly-m, egy Fishcat4 , és így már élesben is tudtam legalább élvezni az előnyeit. Nagyon tuti! :D Így az új verdával és egy új legyekkel felvértezve indultam neki a két alkalomnak. Csak a cucc maradt a régi, a legyőzhetetlen Martin bot, a Biocraft és a hozzá passzoló intermediate Vision zsineg, pótdobon pedig süllyedő zsinór. A pecák alkalmával azt időjárás igen kellemes arcát mutatta felénk. Mindkét alkalommal enyhén szeles, de szinte zavartalan, szikrázóan napos időben volt részünk. A víz viszont még mindig marha hidegnek érződött , még gázlón keresztül is. Új favorit legyet, ami azóta már bizonyított is : egy epoxi fejes furabou streamer 4# lazacozó horogra kötve. Egyszerű, de igen fogósnak bizonyult, de fő érdeme a nagyobb méretű halak szelektálása volt. A szokásos 8# wúli és viva is működött ,de rendre csak az apróbb pinyók ették A legyeket a Vision 2x-es előkezsinórjára és 4X-es tippetjére kötöttem .Az eredmények tekintetében nem lehet okunk a panaszra rendre 15-18 db halat fogtunk alig pár órai pecával. Gyula barátom legalább annyi halat fogott az 5-6# ody –val, mint én (Az én legyeimmel!!! és NiNi kománk kölcsön belly-éből , amit ezúton is köszönünk !) Érdekességként egy hibátlan, 25cm körüli jászt is sikerült fognom vivával az egyik fatörzs közvetlen közeléből. Gyönyörű vörös uszonyai voltak , és annyira szép volt ,hogy magát a halat elfelejtettem lefényképezni . A második alkalommal, egy hétre rá, egyedül maradtam, mint legyes. Kedves barátaim kérésére kísértem el őket , szerettek volna pinyót fogni . Barátaim csónakos úszós peca mellet döntöttek, és nem eredménytelenül! Akkor kb. 20 db hallal zártam a 4-5 órás etapot, ők szinte megközelítették az eredményemet könnyű-úszós, szakáll nélküli horoggal ellátott cuccal. A nap halát is Feri barátom érdemelte ki . A télen elgémberedett tagok megmozgatására (csak a lábujjaim maradtak lefagyva ) a mozgalmas peca jó alkalmat adott ,a család is követelte már tőlem a halat így jött össze a „kellemest a hasznossal”.Ezen kívül a bódéban nagyon korrekt cefrét lehet „beszerezni ”, az is segített az alsó lábszáram vérkeringését fenntartani. Remélem hamarosan legalább ilyen kellemes pecában lehet részünk kedvenc vizeimen is!

Üdv mindenkinek: GZS

1 megjegyzés:

András írta...

Szép halak.Szuper fotók.Jó lehetett.