2009. december 8., kedd

Számláló.

Többször elgondolkodtam már azon,hogy érdemes egyáltalán írni tovább ezt a blogot?Nem sok reakció érkezik az idelátogatóktól.Azt gondoltam csak a szűk baráti kör+1-2 ismerős olvassa miket is firkálok.Amikor nekik mondtam,hogy befejezem,akkor mindig bíztattak,nehogy abba hagyjam,mert ők olvassák.Aztán gondoltam megnézem mennyien is nézik ezt valójában.Kicsit megleptek az adatok!Ez ugyan nem nézettség orientált blog,ezért a napi 50-80 rendszeres látogató nekem soknak számít!ami sokkal érdekesebb,hogy honnan jönnek az oldalra:Románia,német o,USA(2 pontjáról),Olasz o,Szerbia,Szaud-Arábia!!!,Ír o,Svájc,Svéd o,Cseh o,Horváto.,Szlovákia,EU, stb.
Erre nem számítottam :-) Na szóval akkor nyomatom még az itteni élményeket ;-)

Pityu

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Helyes ,nyomassad' Öreg :D !
Zsót'

Cefi írta...

Szia Pityu!

Lécci semmiképpen ne hagyd abba! Én pl. minden nap csekkolom, hogy van-e új bejegyzés, és sztem ezzel nem vagyok egyedül. :)

Üdv itthonról!

Cefi (majd csak leszek emesenen is)

Pityu írta...

Ok-ok-ok! :-)))

Névtelen írta...

Szerintem sem szabadna abbahagyni!!
karlem

Névtelen írta...

Felejtsd el....,hogy vége!!!
dook

Névtelen írta...

Nyomjad Pityúúúú!

Pityu írta...

Köszönöm Srácok! ;-)
Hát akkor tolom az élményeket.Bár most már kevesebb lesz,mert nem nagyon fogok tudni kijutni,de még van egy 5letem!Ha beválik úgyis jelzem.
Üdv:
Pityu

Ossy írta...

Ha csak ezen múlik bejárom a világot s mindenhonnan kattintok.
Egyelőre azonban marad Zugló, de onnan megy stabilan.
Ossy

Pityu írta...

Miki!
Félre értesz!Én tojok a számlálóra!
Csupán arra voltam kíváncsi,hogy azon a pár baráton,ismerősön kívül más is olvassa-e vagy nem az irományaimat ;-) ne menj sehová kattogni :-D

Üdv:
Pityu

Mészi írta...

Szia Pityu!

Szinte minden nap olvasom a bloggot, mert érdekes és tanulságos számomra, és mert legalább hallok felőled!
Úgyhogy hajrá!

Üdv.
Laci(UPC)