2012. február 5., vasárnap

A gt.






egy kis iromány az új szerzeményről:


Üdv : gzs

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Itt is gratulálok! Ha jól emlékszem ezt a botot mondtad még anno, hogy szemezel vele!? A pocokkal pózoló Tica ismerős lehet nekem? :D Gál

gzs írta...

Köszönöm Uram!
Szemezgettem, de nem próbáltam előtte soha ,azonban kettő dobás után tudtam, hogy ez pont "az a bot" lett!
Igen, a Tica Tőled jött ,Csaszi nagy örömére :D .

jbenyhe írta...

Szép kis tabló az ott az elején! Olyan mintha az Odi lenne a főszereplő :D

File István írta...

Jo kis bot az Zsoti.En is egy ilyennel szemezgettem 8# meretben.Ide gondoltam az RX8 utodanak,de egyelore nem cserelodik meg le.Tul jol birja a gyurodest ;-)
Egy GT Four 5#,10'-es virgacson van.Nekem nagyon bevalt nimfas botnak.Szeretem.A szinevel semmi bajom nem volt.Az enyemen az arany gyuruket kellett "szoknom" :-)

Pityu

diver írta...

Szia! Hanyas osztályú az az orsó?
üdv,
Péter

gzs írta...

Szia Péter! mint írtam a bolgodon ,pont akkora mint a tiéd :) .

gzs írta...

Pityu! Ez egy teljesen más karakterű pálca...a színe is faszfényesebb.Ha feléd járok kipróbálhatod :) . Tuti bírnád ,ismerlek annyira ! Ezen csak a keverő gyűrű arany...
Szia :zs

File István írta...

Tudom,hogy mas karakter,de "rokonok".En csak a GT-re utaltam,hogy sztem egy jo szeria.Gyere haver barmikor es kiprobaljuk rendes halakkal is :-D
Udv;
Pityu

Chily írta...

Sziasztok!

Esetleg tudnátok segíteni a Garam felső illetve alsó szakaszára hogyan tudnék napi jegyet venni hétvégi napokon? Mi a menete, módja? Előre is köszönöm!

File István írta...

Hello Chily,

Ez nem a legjobb hely,ahol a kerdesedre valaszt kaphatsz.Probald meg itt:http://www.ceeff.com/forum/kozvetlen-kornyezetunk-vizei/szlovak-vizek
Ati itt mar leirta a legtobb tudnivalot,olvass bele a topicba.Ha nem talalsz valaszt,akkor ott tedd fel a kerdesed.Segiteni fognak ;-)

Udv:
Pityu