2011. december 27., kedd

Ipoly

Végre a Mikulás "rendbe szedte"a számitógépűnket.
Most már talán többet tudok foglalkozni a bloggal.
Az idén egyszer voltunk az Ipolyon Laci-val.
Kellemes,igaz reggel hűvös de utána igazi lengető idő volt.



Letkésen kezdtük a napot.
Elenyésző mozgást láttunk és a hal fogás is elenyésző volt.
Ketten négy-öt domit fogtunk.
"Ebéd" után irány Tölgyes!
Ketté váltunk.
Laci lefelé én felfelé próbáltam a hal keresést.
Mint utólag kiderült Laci döntése volt a helyes.
Én még egy normális kapást se tudtam ki erőszakolni,míg Lackó meg talált egy szebb bandát és elmondása szerint szépen ki szedet belőlük jó párat.
Sajnálatos módon a hideg víz nem tett jót a lábamnak és kora délután magára hagytam Laci barátom.
Többször nem jutottam le kedvenc vizemhez(munka hely váltás).
Talán a 2012-év jobb lesz minden szempotbol.

Köszönöm GZS-nek(meg aki irt ill hozzá tett a blogg-hoz valamit) hogy életben tartotta a blogot.

kukta(Nagy István)

Nincsenek megjegyzések: