2011. szeptember 12., hétfő

Végre...

.... alakul a Zagyva. Már olyan "régi" fílingem volt. Nyakig érő, szinte áthatolhatatlan parti gaz, érintetlen szakaszok. Legalább a parti twiszteres "sporthorgászok " már kevésbé férnek a vízhez. Erre vártam két éve! Majdnem olyan, mint ahogyan megismertem-megszerettem. A nyugodt részeken jött minden : jászok ,domik, balinok. Nedvessel-szárazzal. Szuper volt.
Pár kép ,csak a rend kedvéért:















































Más! Az év elején kitértem rá, hogy nem érzem magamat arra hivatottnak ,hogy a Bogaras Blogot életben tartsam. Nekem ez egyedül nem megy. Mivel továbbra is érdektelenség /vagy inkább, hogy pontosabb legyek: nem túl nagy tolongás/ látszik a dolog iránt , úgy döntöttem, hogy egyenlőre én sem erőltetem ezt a dolgot tovább. Ha nagyon írkálhatnékom lenne , majd csinálok magamnak valamit. Addig olvassátok Pityu barátunk blogját ,ott legalább történik valami ! Jó pecákat Nektek!

Üdv Mindenkinek: Zsolt (gzs)














6 megjegyzés:

File István írta...

Sajnalom Zsoooti,de megertem.TE megprobaltad!Masok beleszarnak.Ugy latszik a baromsagokat egybesurito oldal nepszerubb,mint a tobbi legyes,nem legyes blog.Ez van.Mindenhol a szemetet szeretik jobban,eleg csak a tv-k musorat nezni.En is csak par barat es a kesobbi terveim miatt irom az enyemet.Azert koszi,hogy megprobaltad!
Udv:
Pityu

UI:zorogj,ha gepnel leszel!

gzs írta...

Szia Pityu!
Bíztam benne, hogy megérted... magamnak nem csinálom tovább.
Kereslek majd!

steveolson írta...

Kár érte. Én pergetőként is szívesen olvasgattam ezt a blogot is. Sajnos nem ez az egyetlen legyes blog, ami mostanában "bezárt"!

Névtelen írta...

Szia Zsolt!

Bevallom eddig nemigazán olvastam ezt a blogot(ne kérdezd az okát,mert passz)Elhatároztam,hogy végigolvasom elejétől ezt az oldalt ami eltart egy darabig,addigis arra kérlek,hogy írj még,mert jó olvasni minden sort...
Ha alkalmas leszek rá igérem énis írok,hogy ne egyedült tartsd a "lelket"!
(sajnos jelenleg legnagyobb problémám,hogy munkát találjak,mert 2011 november 30-ával felmondtak...)

Baráti üdvözletem!

pufi

File István írta...

Szia "pufi"
Nem tudom ki vagy,de ha Zsoootit ismered akkor nagy gond nem lehet :-D
Gondolom nem csak en orulnek neki,,ha vegre ujra eledne a blog!Varom az irasaid en is,hajra!
Udv:
Pityu

gzs írta...

Dani!
Ha írsz valamit, és küldesz hozzá pár használható minőségű fotót ,akkor feltöltöm természetesen a blogra.Akár régi élményekről is szólhat, nem feltétlen muszály friss történetet írni.
Én egyenlőre ide nem írok a fent és régebben nevezett okok miatt. Ez nem egy egyéni blog , hanem egy klub oldala (volt).
Üdv : Zs