2010. szeptember 24., péntek

Váltás

Hosszú ideje érlelődik a gondolat,hogy befejezem a blog írást.Ezt többek kérésére nem tettem meg.Eddig.Az nem lényeges,hogy miért döntöttem így,aki tudja az tudja,aki nem az nem.Ami fontosabb,hogy a jövőbeli terveim miatt elkezdek egy saját blogot.Ezentúl ott olvashatja,akit érdekel,hogy merre járok,mit fogtam,mi történt velem.Ott már nem csak legyes dolgok lesznek,hanem helyet kap majd a vadászat is később és az új "fejlövés" a sturgeon horgászata is.Ezt a blogot nem hagyom magára azért,mert sajnos valszeg nem lenne túl sok bejegyzés másoktól,mivel eddig sem(GZS a kivétel!) törte magát senki,hogy segítsen az írásban.1-2 képet és pár sort írok majd ide is a blogom új bejegyzéseiről.Emellett,ha valaki küld ide anyagot,akkor természetesen feltöltöm!Ezúton tenném fel a kérdést,hogy ki szeretne ide moderátori hozzáférést?Akit érdekel az írjon nekem,akkor önállóan tehet fel bejegyzéseket a későbbiekben.Köszönöm mindenkinek az eddigi figyelmet érdeklődést,bíztatást,kitartást!A blog elérhető innen oldalról is a képre kattintva vagy innen:
Bogaras Pityu

Üdv:
Pityu

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Őszinte részvétem a családnak! Nem tartottuk a kapcsolatot, katonatársak voltunk egykoron Nagyatádon, sokat lábtengóztunk akkoriban Locsival. Csak most találkoztam a neten a rossz hírrel hogy nincs közöttünk többé, mélyen megrendített a hír, mi történt vele? Egy pár szóban ha leírná valaki megköszönném.
Németh Gábor (Sopron)

File István írta...

Szia Gabor!
Ez a hsz rossz helyre kerult,de itt is tudok neked valaszolni.
Locsi baratunk 2010-ben hagyott itt minket,egy tragikus baleset kovetkezteben.Munkaba menet kozben elgazoltak...