2010. szeptember 22., szerda

Sturgeon.

A nap is kisütött ránk.
Itt még szép idő,de később hatalmas vihar volt.
Megvagy ;-)
Gyere az ölembe.
kb.180cm,kb.30kg.
Fraser river.Innen került elő.
A "cucc".
2010.09.19.
Fraser folyó,Hope mellett.3,6m bot,80 lbs fonott zsinór,9/0 Gamakatsu(barbless),15cm döglött kishal.Kb. 12-13perc fárasztás.Ami nem hétköznapi az a használt súly,ami kb.300g(!!! )volt!Nagyon mély(20-30m?) forgóból jött elő.
YouTube-on látható a fárasztás és a visszaengedés néhány perce.

9 megjegyzés:

Zsóti írta...

szíp!!
az meg ott bor az üvegben ??
Na üdv!
Zs

File István írta...

ja kannás :-D
nagyítsd ki.Cola
Üdv!

Névtelen írta...

Szevasz Pityu,
Megintcsak gratula!
Szép hal, jófajta kecsege!:)
Remélem, ennek örömére ettél egy k. nagy hamburgert.. vagy mi van ott jó kaja?
Pistvan

Névtelen írta...

Megnéztem a videót, nagyon király. Húzott rendesen amint láttam. Grat, mégegyszer,gyönyörű hal.
Üdv: Gyuszi

File István írta...

Köszi srácok ;-)
Gyuszi: jól ment,a karom is elfáradt,ha csak 1 kézben tartottam a botot!Kellett kapaszkodni :-)
Pisti:hambi szokott lenni nem is 1,hanem 2.A hétvégén azonban szilvás gombócot főztem ott és buffaló steakre is hivatalos voltam ;-) hmmm fincsi volt.
Amúgy elég sivár a választék.Minden étteremben ua az kb.Steak,vmi tészta,hambi,saláta,oldalas,lazac és halibut,+vmi tengeri herkentyű.Nem viszik túlzásba.Ha mást szeretnél,akkor vmi más nép éttermébe mehetsz.

Névtelen írta...

Vigyázz, mert átvágnak, én pisztrángot kértem, de lazacot hoztak!!! Bárcsak mindennap átvágnának ilyen formában. Azért nem lazacként számlászták, hanem pisztrángként, még az volt a szerencse.
Üdv: Gyuszi

Unknown írta...

jáááj, aztaba*szodmekkoradög:D
szóval csak annyit akartam modnani, hogy gyönyörű és gartulálok:D
valaha hasonló jószágok szelték a Duna habjait is, akár még jóval nagyobb méretben. sőt a minap halottam egy ismerőstől egy olyan "pletykát" (pletyka, merthogy nem elsőkézből hallottam), hogy a Dunába 100 db honos tokot vagy vizát telepítettek (nem tudta megmondani az ismerős). Persze édes kevés az a 100 db, de azért megvan az esély, mégha oly kicsi is, hogy vmikor a közeljövőben egy hasonló képre csodéálkozhatsz rá csak a Duna partjáról, esetleg az Ipolyról ahová akár fel is úszhatnak...:D
Lényeg a légynek, gratula még1x gyönyörű zsákmány, nagy émény lehetett.

Szegi

File István írta...

Köszi ;-) hatalmas élmény volt!
Én is olvastam már a "telepítésről".Hogy ekkorára megnőjön,azért még várni kell néhány évet.Ha szerencséd lesz és nem pusztulnak ki,nyugdíjas korod körül már foghatsz nagyot belőle ;-)
Üdv!

Unknown írta...

én ráérek;)