2009. november 11., szerda

The King.

A kisebbik.
Közel 1m és kb.10kg.
Ő pedig a nagyobbik,bő 1m és kb.13-15kg.
Régóta az édesvízben van.
Nem szép,de jó nagy és szétverte az ujjamat....
Sokféle idő volt.Néha a nap is sütött.
Gyakrabban pedig vastag felhők jöttek-mentek.
Egy kis nap.


Itt a nap is süt egy picit és esett is.
2 fóka az a két fekete pötty!


Szombaton ismét hajkurásztam a lazacokat.Egy ismerősöm kivitt délelőtt és este értem jött.Az egész heti eső,a hétvégén sem akart megszűnni,csak pár perces időre állt el.Ideális idő az új vízhatlannak mondott dzseki tesztelésére :-)
Mivel itt most a heti 4-5 esős nap az átlag,ezért a fogamat erősen szívva,beruháztam egy SIMMS Artic Char gázló dzsekire.Az eső ellenére elég sokan voltak kint ismét.Úgy látszik az ittenieket semmi sem riasztja vissza ,ha "húst" kell szerezni.Volt aki már délelőtt ment is haza a hátán kuka zsákba gyömöszölt lazacokkal.Mivel most több hely volt,ezért új szakaszokon is próbálkoztam,eredménytelenül.Erőltettem a sztrímert,de nem sikerült kapásra rávenni egy halat sem.Aztán később a már ismert részeken próbálkoztam a szokásos "ratyi" legyekkel.A víz az éppen tetőző dagálynak köszönhetően alig mozgott.Fura volt,hogy az óceántól kb. 50km-re lévő folyót majdnem megállította a dagály!Aztán ,ahogy apadt úgy lett egyre gyorsabb.A már bevált helyen,bevált legyekkel sorra jöttek a Chum-ok.Az esőtől,széltől,hidegtől elgémberedő ujjaimat időnkét rendesen elrendezte a kezemből kicsúszó orsó fogantyúja!A kirohanó hal olyan sebességgel és erővel húzott,hogy néha kivette a kis fa vackot a kezemből.Ilyenkor a bepörgő kar akkora ütést mért a mutató ujjamra,hogy majd besz...am!A sokadik Chum után az egyik bevágás kemény halba akadt.Lassú,de erős húzás,néha vad,megállíthatatlan kirohanás,az RX perecben,,,és akkor kicsúszott a kis fadarab...akkorát nyomott az ujjamra,hogy megint a besz..ás közeli állapotba kerültem.Pár perc múlva azonban kitereltem a fűre egy kb.20lbs/9-10kg körüli Chinook-ot(Kinget).Régi hal volt már,sérülésekkel cifrázva és szinte már fekete volt a régen ezüst test.Fotó a bot mellett aztán vissza,Eső,kicsi napsütés,halak,kaja a parton,eső,halak stb..Késő délután egy rántást követő bevágás,ismét "tuskóba" akadt.Lassú,komótos húzás,időnként erőteljes megiramodás,de megemelhetetlen súly.Az egyik ilyen megiramodásnál ismét kicsúszott......Most már nem álltam meg káromkodás nélkül.Az érzés olyan volt,mintha egy kalapáccsal időnként mellé ütnék.Szidtam már mindenkit,aki eszembe jutott.Az RX néha olyan ívet rajzolt,hogy a spicc egy vonalba került az orsóval!Na ha most nem robban,akkor sose,nem robbant.Lassan kicsúszott a vizes fűre egy bő 1m-es kb.25-30lbs/13-15kg Chinook.Ő is öregecske volt már,sötét bőr,harci sebesülések stb.A szomszédok elismerően bólogattak,az egyikőjüket megkértem készítsen képet a halról.Akkor derült ki,hogy elvileg nő....Mit mondjak,nem volt túl nőies.Jól kibaszott vele a természet.Mind1 csinált képet,a hal vissza,én még fogtam pár Chum-ot,és az ujjam közben szépen belilult!Csináltam néhány videót a betévedt fókákról is,aztán megjött a "sofőröm" és irány haza.A táskám már talán kiszáradt azóta(szétázott).A dzseki hibátlanul működött,teljesen száraz maradtam benne.

Pityu

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Pityu ez igen szavam sincs.És hogy kibírta az rx8 hát megnyugodtam.Üdv András

Pityu írta...

Andris!
Ennyire izgultál a bot miatt?? :-)))
Jól bírta,hihetetlen íveket rajzolt!Ez tényleg olyan,mint az RX7,mindent kibír,még engem is ;-)
Nyugodtan lehet vele harcsázni otthon!Csak merni kell ráhúzni izomból!A spicc,majd' orsóig hajlott.

Pityu

Névtelen írta...

Most készül az enyém igaz csak hatos lesz,de ezek szerint nem kell betojnom ha egy 6-7 kilós halacska esetleg rácsimpaszkodik a horgomra.Szóval megnyugtató,hogy az igazi erő teszteken ilyen jól muzsikál a Batson.Üdv András

Pityu írta...

Először még én is finomkodtam vele,nem tudtam mit tud.Aztán egyre keményebben kezdtem terhelni.Azt hittem a pinkeknél vége a botnak,de a chumok alatt jött elő igazán mit is tud!Aztán kellő vastagságú előkével olyat húztam néha,hogy a 20lbs előke sem bírta tovább,pedig az nem kevés legyes bottal!Szóval ne parázz,ha emelni kell a bottal a halat!Csak keményen,bírni fogja! ;-)mihamarabbi éles tesztet neked!

Pityu

UI:ha itt alul a név/URL címet kiválasztod és beírod a neved,akkor nem névtelenként fogsz megjelenni ;-)

András írta...

Köszi az infókat.És további bot teszteléseket kívánok.Majd beszélünk csak valamiért nem megy az msn-nem Üdv András.

Névtelen írta...

Jó bazi nagy küsz' Öreg :D , durva....
Üdv : Zs

Pityu írta...

Ez volt a vezér küsz! :-D

Ossy írta...

No, akkor ebből a vezér sneciből kívánok neked sokat!Meg egyet magamnak is. :)
De jó lenne!
Üdv: Ossy

Pityu írta...

Köszi!Gyere ki jövőre!Fogunk ;-)
Üdv:
Pityu

Ossy írta...

No, jól meghívattam magam. :)
Ossy