2009. október 18., vasárnap

5 nap képekben.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

nekem mindíg megáll 2,5 és 3,5 között.nem megy tovább... :-(

-lev.-

Pityu írta...

Szeva Levi!
Akkor a te készülékedben van a hiba.Nekem és másoknak is végig megy.Viszont azt most vettem észre,hogy mennyire lerontja a minőséget ez a beépített lejátszó :-(
Küldj már vmi elérhetőséget!

Pityu

Névtelen írta...

Gond nélkül végig megy a képsor és a film is. :)

Ez a majd 9 perc legalább visszaadja azt a naiv feelinget, hogy milyennek képzeljük el a legyezés "csúcsát" jelentő környezetet. Te, legalább a helyszínen megélted. Én meg köszönöm, hogy megmutattad nekünk.
Üdv: ossy

Pityu írta...

Miki!
Örülök,hogy tetszett ;-)
Ennél többet sajnos nem tudok tenni,mint hogy legalább megmutatom nektek :-)írj,ha ráérsz,hogy mi újság!

Üdv:
Pityu

Névtelen írta...

Tök jó,végigment!!!Azé' sokkal jobb helyen vagy.Én már egy éve biztosan tudom,hogy jobb az a vidék.Kár,hogy a denveri reptéren nem integettem Nektek... :-)))6.12-nél nem az én klózerem van???kereslek Pityu,de a skype nem talál,írok mélt és keress rám...
-lev.-

Névtelen írta...

hát azé' na. szóval szabad irigynek lenni...

mada

Pityu írta...

Levi: igen az a te legyed!Sajnos nem fogtam vele.A skype: pityuabogaras
Úgy se hagytuk volna tavaly,hogy ott maradj :-)))

Mada:
Szabad hehehe :-)))

Pityu

Névtelen írta...

Én nem vagyok irigy ,örülök hogy jó helyen vagy....de spórolok egy 20 évet hogy egyszer én is ott legyek egy kicsit :D
Üdv : gzs