2009. augusztus 6., csütörtök

semmi...

A legutóbb itt álltam a közepén,tökig vízben,most száraz volt.
Bentről nézve.
Kagylóhéj tenger,háttérben egy kedvelt stranddal.
Telt ház.
Oszlik a tömeg.
Na ott,pont ott a spicc alatt ugráltak.Csak nem előttem,hanem bent.
Indulni kellene,nemsoká eltűnik a kis zátony a cuccaimmal együtt.
Ma a kormoránok is betliztek.
Csónak súly :-)))



Autó híján,sajnos nem sok lehetőségem van,hogy legyezhető víz közelébe kerüljek.Ezért marad a már "ismerős" folyó torkolat.Eddig párszor lukra szaladtam,mert nem voltam tisztában az apály-dagály pontos idejével.Ez nagyban befolyásolja a horgászható helyeket és a halak mozgását.Nemrégiben viszont ráakadtam a neten a megfelelő oldalra,ahol 1 hétre előre jelezve van a pontos időpont,órára lebontva!Így már lehet időzíteni a pecát.A múlt szombatra ki is néztem a reggeli apályt,de sikerült egy kicsit eltökölni az időt.Egy bő órát vesztve így az amúgy se túl sok peca időből.Amikor kiértem már messze bent volt a vízpart.Gyors terep szemle és már slattyogtam is befelé,ahol egy nagyobb kupac pecást láttam.Ezek mindegyike pergetve próbált lazacot fogni,mint utóbb kiderült teljesen sikertelenül.Az út nem volt éppen veszélytelen odáig,mert a levonuló víz helyén,bokáig érő éles fekete kagyló tengeren kellett átvágni.A cipőm még a bokámig sem ért fel,ezért jó esély volt rá,hogy kicsit megszabdal.Ezt szerencsére megúsztam,de a cipő gumis talpa megérezte a terepet.Amíg szereltem,néztem a "kollégákat".Mindenki élénk színű kis pilkerrel v. súlyozott körforgóval dobált.Cuccolás közben több ugrás is borzolta az idegeket.Innentől már sok esemény nem történt,dobálás,tökig ázás,légy cserék,aztán amikor elkezdett emelkedni a víz,akkor cuccolás és haza.Sajna a lazac fogás még várat magára.Az viszont érdekes volt,hogy a közelben vadászó kormoránok sem tudtak fogni egyet sem és ,ahogy láttam a kint élő gereblyés gyökerek sem fogtak aznap,addig míg ott voltam.Nemsoká itt a nagy durranás!Jönnek a sockeye,pink,chinook lazacok!Remélem 1-2 végre felcsimpaszkodik a legyemre.

Pityu

Nincsenek megjegyzések: