2008. augusztus 12., kedd

Pérezés lengyel o.-ban a San folyón.

Nagyon jó péres bot!5# 10'
...és a hozzá való orsó Vision GT

Szép idő,szép víz

Jön az eső!

Egy kis lengyel folyó útközben,érdekes meder alakulatokkal.
A San pisztrángjai ilyen színekben pompáznak.
Dupla nimfa=dupla fogás! :-)
Pér fárasztás közben alulról.
C&R!

Jó a víz! ;-))))
Egy kis szárítkozás után mehet minden tovább!

Száj szegletben a nyerő légy!
Pér kép.

Az ELSŐ!
...és nem "légyölő"!
óóóó de csúszik ez a pér....
...összejött a pér póz!43cm!!!
hohohóóóóó....sikamlós C&R :-)
Egy szép pér az elsők közül.

Jun.27-28-29.Ezt a 3 napot töltöttük a lengyel o.-i San folyón a kis "tanítványommal" Gyuszival és a szüleivel.Éjjeli indulás és 500km autózás után végre megérkeztünk a Sanra.Már nem ismeretlen ez a víz nekem,de Gyuszinak ez volt az első alkalom,hogy végre kipróbálhassa a frissen kötött péres legyeit és megfogja élete első pérjeit.A tavalyi balul sikerült utazás miatt nem tudott velünk jönni a San Kupára,mert lejárt útlevél miatt nem engedték át a határon.Akkor megígértem neki,hogy jövőre pótoljuk az elmaradt pecát.Na hát eljött a "pótlás" ideje!!!Az indulást megelőző napokban több telefon és msn beszélgetés,infók,legyek,felszerelések stb..egyeztetése,kötése,összeállítása ment.Úgy láttam Gyuszi nagyon készül a nagy túrára!A Gawrában volt találkozónk az egyik hal őrrel,aki a jegyeinket hozza majd.A pultos lány már ismerősként köszönt ránk! :-) A halőr Roberta gyorsan előkerült és a napijegyek elintézése után máris indultunk a C&R szakaszra.Arra a szakaszra,ahol néhány nappal korábban egy villám peca alkalmával sok szép pért sikerült fognunk.Gyors vetkőzés után már húztuk is magunkra a gázlókat.Szerelés,légy mustra,légy választás és már trappoltunk is befelé!
Gyuszival egy neki megfelelő mélységű(még csak 11éves!) szakaszt néztünk meg.Korábban itt a nagy fa árnyékában szép péreket és pisztrángokat fogtunk.Sőt 1-2 domi és bodorka is elcsípte a pici nimfát!Néhány szakmai tanács után magára hagytam a srácot,aki a felnőtteket megszégyenítő módon kezdett a fa alá horgászni!Először 1,később 2 nimfás szerelést állítottunk össze.Nem részletezem nagyon minden eseményt,csak nagy vonalakban.Gyuszi szépen fogott pért és pinyót egyaránt.Sikerült egy igazán szép 43cm-es remek pért is megszákolnia teljesen egyedül!Jó volt látni az arcán az örömöt mikor a fotózáshoz készülve kifeszítette a pér gyönyörű és hatalmas hát úszóját! ;-) A 3 nap alatt ha jól emlékszem kb.13-14db pért fogott és sok pisztrángot!Kiválóan vizsgáztak az általa kötött nimfák és száraz legyek is!Ügyesen alkalmazta a különféle dobás és vezetés technikákat,ezen kívül megtapasztalta,hogy milyen a víz hőfoka és,hogy csúsznak-e a kövek :-))) szerencsére szép,meleg,napos idő volt,ezért egy kis szárítkozás után mehetett vissza a vízbe.az idősebb Gyuszi is szépen fogott pisztrángot és összejött a pérfogás is.A túra egyik "unikuma" egy kb. 40-45cm Galóca volt!!!Ez nekem jött 16-os fácán farok nimfára pérezés közben!Az első galócám :-)
Hamar eltelt a 3 nap.Sok szép élmény és halfogás után kicsit elfáradva indultunk haza.Jó volt.

U.I:
Ja majd' elfelejtettem!Hoczew előtt a panzióban kritikán aluli vacsorát kaptunk! Hihetetlenül kicsi adagok,hihetetlenül drágán!3 kis kocka v. 1szelet kb.7-8dkg-os hús,némi susnyával több mint 2000ft-nak megfelelő zloty volt!A Hiltonban nem kerül ennyibe egy fél adag rántott hús!Ááááááááááá kerüljétek el!!!!!!!

Pityu

Kukta

Névtelen írta...

Köszi!
Ügyes a srác!Gyorsan tanul!